Zprovozněna Kniha návštěv

22.02.2013 11:26

Článek Bezplatnou reklamou na netu s Minute Me Group Ltd. k bankrotu vyvolal reakci Nikoly, které nezbylo než využít formuláře Kontaktujte nás.

Je sice pravda, jak píše Nikol, že se zde nemůže bránit nějakým komentářem, ale tohle není diskuzní web. Pochybuji, že Nikol by mohla reagovat na podobný článek v novinách či nějakém jiném periodiku, ostatně jakožto i jiní z nás. Holt takový je život a Nikol jako odborník přes reklamu by měla chápat i tyto marketingové souvislosti prodeje. Automaticky mi z toho plyne otázka přínosu spolupráce s reklamní společností, která neumí prosadit sama sebe.

Takže, jak jsem se již vyjádřil v článku. Můj život je příliš krátký na to, abych ho trávil zbytečnostmi. Tudíž zprovozňuji pro takové případy Knihu návštěv, kde zprávu Nikoly z formuláře kopíruji bez úprav. Samozřejmě si vyhrazuji právo nač v této knize budu reagovat a nač ne. Mlčení v tomto případě nesnamená souhlas, nýbrž že mi uvedený podnět nestojí za můj čas. Myslím si, že každý má svůj vlastní rozum a je na uvážení případného čtenáře, kterou cestu zvolí. Pouze upozorňuji, že nebudu tolerovat reklamu takovými společnostmi vložením klikacího odkazu či zdůrazněním adresy stránek. V takovém případě demokracie na webu pravdazvitezi končí.

Aby Nikola neřekla, že jsem na ni příliš zlý tak mezi mé důvody, proč s Minute Me Group nespolupracovat jsou:

  • Z hlediska registrace této společnosti v cizí zemi a navíc v době ekonomické krize prohlubuje takový únik finančních prostředků z hospodářství naší republiky nejen moje existenční potíže.

  • Časová tíseň, kterou tato společnost v nabídce vyvolává zavání vždy nějakým průserem.

 

A tady končí můj marketingový příspěvek pro Czech Media Forum 2014.

 

Revoluce za dva tisíce

Reklama:


pramen touhy